Jag är ledsen men...

Hej igen.

Jag är fruktansvärt ledsen men jag kommer nog inte påbörja en ny berättelse på ett litet tag. Tråkigt kommer jag inte på något som jag anser tillräckligt bra för er att läsa. Jag vill att den ska vara originell, spännande och inte likna någon annan.

För att göra upp till Er fantastiska människor tänker jag istället göra relativt långa imagines istället.
Skriv in vad du vill att den ska innefatta, vilka som ska vara med och vilken genre den ska ha så skriver jag på för fullt.

Tack för att Ni är sådana fina läsare. Kram xx

Kommentarer
Postat av: Majs

Hali Hallå! gissa vem som börjat blogga igen :)

Svar: Girl. We better meet this summer! :D
Johanna Elvira


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: